Frama-C-discuss mailing list archives

This page gathers the archives of the old Frama-C-discuss archives, that was hosted by Inria's gforge before its demise at the end of 2020. To search for mails newer than September 2020, please visit the page of the new mailing list on Renater.

[Frama-c-discuss] Modélisation et vérification d'algorithmes en Coq

  • Subject: [Frama-c-discuss] Modélisation et vérification d'algorithmes en Coq
  • From: anne.pacalet at sophia.inria.fr (Anne Pacalet)
  • Date: Tue, 13 Apr 2010 14:17:55 +0200

Anne Pacalet wrote :
> Dear Frama-C users,
>
> Sorry about this message in French, but its purpose is to announce
> lessons about the COQ system that will be given in French anyway.

Bonjour ? tous,

Je vous ai signal? il y a quelques semaines l'?cole d'?t? suivante :

et plusieurs personnes m'avaient signal? qu'il manquait des informations
sur la page web au sujet de l'inscription et des tarifs.
Ces informations ont maintenant ?t? mises ? jour...
(cliquez sur le titre de l'?cole pour avoir les informations,
puis sur "Formulaire en ligne" dans la colonne de droite
si ?a vous int?resse).

Cordialement,
--
Anne Pacalet.